ID : No. 097
Year : 2015.
Album : Magarac u sredini
Artist : Mor Krom Kinski III
Tracks : 13/13
Rasvjeta: Nikad izdano records
01 Amerika poštedi moju glavu
02 Magarac u sredini
03 Za Galipolje
04 Krug oleandra hladne fontane
05 Psi iz Dumovca
06 Saloma nedohitna ko ruža Saronska
07 Usred kukavica cemu krepost diva
08 Ispucane usne
09 Guns of Brixton u dugoselsku zoru klikću
10 Bitnik zvan Uvjet
11 Oda Latentat kroz Phantom Tollbooth Doldrums čitanje
12 Skakavac, Magarac i Sivi Sokol
13 Kad bi samo jedan dan
DOWNLOAD @ NIKADIZDANORECORDS
Prolog
Ova priča u potpunosti je konstruirana čiji fakti istinitošću odišu.
U silnoj jednostavnosti,stvari se zakompliciraju.
Tako je i bilo s ovom pločom. Naime, plan mi bude da sakupim sve spoken word numere što objavih u zadnjih 6 godina, te ih kao takve obradim na način svojstven za pionire elektronske glazbe, koji su u ispitivanju modulacija raznovrsnih uređaja, jednostavno pretjerivali.
Taj overload bi često bio pomak, to pucketanje bi postalo novi sloj u presvlačenju ušiju proto dugofonometraša. Prije 3 mjeseca, buket cvijeća, crno puntigamer pivo i cijelu kaldrmu kaseta pečenim na demo snimaka, odnesoh Tomi Zoriću na vrata, u namjeri da mi Nevjerni producira album.
"Želio bih zvučati kao Ken Nordine kojem u pozadini ritam mašine ometaju glas"
- pričao sam Tomi mašući rukama ne bi li vizualizirao zvučnu kulisu.
"Budalo, gubi se" - reče Zorić, te me otprati niz padinu svog novog prebivališta.
Tomu je vječno krasila odrješitost, te me njegov odgovor nije iznenadio.
Dugo sam umoran lutao dugoselskim obroncima, tražeći odgovore među krošnjama. Odgovor se ponudi u obliku čovjeka kojeg su krasili prvi produkcijski zahvati na ranim albumima Olovnog Plesa (vidi "Olovne pjesme za olovni ples")
Taj čovjek bješe nošen imenom Marin Pavlović. Ako je netko zadužio ranu istočno prigorsku elektronsku scenu, dugove će vraćati Marinu. Atari, floppy, breakdance, multiple tape recording, sve to, pojilo je svijet neutažen zvukom što se u valu topilo niz martinške padine. Posjetivši Marina u njegovom češkom prijestolju, dogovorili smo će se on uhvatiti produkcije likvidnog albuma.
Vratih se u Dugo Selo, opremih studio s tucet pjevačica i sintesajzerom, stolnim mikrofonom, te 6 km audio trake.
"Djevojke, nema van dok ne snimimo album".
Rezultat je bio van svakog očekivanja.
Ljudi u okruženju su svesrdno klicali odu radosti za mojom petama.
To me obeshrabri, te kompletne snimke bacih u Savu.
U međuvremenu, Brlog Records je objavio, bez mog pristanka, Dugu Lazinu, koji je za sobom povukao i još uvijek neobjavljen album "Mačak na monitoru" ( "Duga Lazina" i "Mačak na monitoru" trebali su izaći zajedno na audio kaseti kao dvostruki slbum, datum izlaska ; lipanj 2016 ).Plan se promijenio, mjesto poprečne kompilacije, odlučih se za novi album tovaren u popunosti s novim materijalom.
Nazvao sam Marina, i zamolio ga da stornira prvotne snimke.
"Situacija se komplicira, mijenjamo kurs" - prekinuvši razgovor, počešah bradu telefonskom slušalicom.
Mjesto toga poslao sam mu pjesme koje će se naći u katalogu NIR-a, album pod imenom "Od Bacha do Blumenthala".
Radeći na trasi "Od Bacha do Blumenthala" prokopan je portal neobuzdanih synthwave ritmova koji su držali ritam 8-bitnim poetskim zapažanjima.
NIR-ovci, osokljeni ne prelošom prodajom "Od Bacha do Blumenthala", ponudiše mi suradnju pod uvjetom da se na albumu nađe i jedna pjesma "Olovnog Plesa", po mogućnosti s nikad prežaljene Rovovske Akustike.
"Album ćemo lakše plasirati na tržište, treba nam jako ime" - zaključiše ovi iz NIR-a.
"Dobro" - pristah nijemo, te sam u najkraćem roku ispručio dvije obrade Olovnog Plesa, te jednu Prkosa Drumskog, Roberta Vodanovića i jednu pjesmu Ivane Picek s njenog albuma „Ludo Djevojče“, te uz njih priložih četiri autorske krasotice što su medom topile slušateljev zrak.
NIR nije bio zadovoljan.
"Ovo je previše pop" - reče Marko Šparetić, urednik NIR-a.
Pokunjen i izmoren, vratih se u matični klagenfurtski studio, te sam tamo snimio u potpunosti novi album, čija se stripvezica ovdje bijelodano nudi za povlačenje.
Od prvotne namjere, na kraju jednadžbe tek su dvije pjesme tkane kroz repetitorske goblene. "U sredini magarac", je grandiozni hit s albuma "Veliki Dani" iz 2012. godine.Za ovu priliku dala je naziv ovoj ploči. Druga pjesma je uvjetovana od strane NIR-a."Ispucane usne", pjesma s Rovovske Akustike Olovnog Plesa iz 2010. Sve u svemu, album koji nije zadovoljio ni NIR niti Brlog Records.Obavezah se da ću za svaku kuću snimiti bar još jedan album do kraja 2020. Te uz njih priložiti i jedan video spot u GIF formatu.
Disclaimer
Nagradna igra "Carbureted beats and lyrics" kontakt brlog.records@gmail.com