ID : No. 028
Year : 2010-2013
Artist : Olovni Ples
Album : Rovovska Akustika
Brlog Records više nije
nositelj distributivnih prava na album Rovovska Akustika.
Album se može naručiti
samo na stranicama
Milijun Kuna Records.
Isto tako, Rovovska Akustika je izbrisana iz neslužbene diskografije Olovnog Plesa.
Milijun Kuna Records.
Isto tako, Rovovska Akustika je izbrisana iz neslužbene diskografije Olovnog Plesa.
Do tada, link za besplatni download možete zatražiti od nekoga za koga mislite da bi Vam mogao pomoći.
MORE INFO ( izvor ):
Rovovska Akustika je tiskana u
nakladi od 50 primjeraka pod etiketom "Brlog Records", ali prije njenog
službenog izdanja izdavačka kuća "Milijun Kuna Records" je podigla tužbu
protiv benda i izdavača.
Povlačenje po sudnicama i medijsko prepucavanje iscrpilo je već načeti bend koji se pripremao za sedmorepubličnu turneju.
Šokantna razvoj situacije moralo je rezultirati šokantnim krajem.
Naime, Olovni Ples se odrekao "Rovovske Akustike".
I ostavio dva zbunjena izdavač sama u ringu koji su zadovoljni razvojem situacije
album plasirali na tržište polagavši na njega maksimalna prava u futuru bogato naplaćena. Osokoljeni i gonjeni čistom pohlepom izdavačke kuće Miljun Kuna Records i Brlog Records su tražile nastavak uspješnice,
Tražile su nastavak za naj prodavaniji psycho lo-fi album u povijesti Hrvatske.
Tražili su "Rovovsku Akustiku II".
Olovni Ples je sa gađenjem odbio ideju o lo-fi sapunici,
pa su dva, sad već, povampirena labela, napravili radikalni korak.
Pokucali su na vrata unuka mitskog Mor Krom Kinskog.
Mor Krom Kinski III je sa zanimanjem poslušao prijedlog ,
smatrao je da je to izvanredna prilika za revitalizaciju
njegove davno ugasle glazbeno poetske karijere.
"Moj deda će biti jako ponosan" - pomislio je .
Prije samog početka projekta,
Kinski III će uvjetovati više stavki :
1. Neograničena sloboda kreacije i filtracije ideja.
2. Mogućnost aneks ugovora
3. Album će se zvati "Fonometar"
Upravo ova zadnja stavka gdje je Kinski III inzistirao na imenu albuma Fonometar umjesto "Rovovske Akustike II" je u najmanju ruku zabrinjavalo dva velika okošta netlabel-a.
"Možda da piše "Rovovska Akustika II" velikim a "Fonometar" malim slovima, onako , jedno ispod drugog ?"
"Ne" - rezonantno je Kinski III odbio svaki pokušaj odstupanja od već zadanih uvjeta. Izdavači su znali da vrijeme radi protiv njih, trebalo je što prije plasirati nastavak platinaste ploče, još dok je tema vruća.
Vruća poput vrućeg kuhanog kupusa.
Ali,ti isti izdavači,
Nisu znali.
Sa kim imaju posla.
Kinski III je odugovlačio sa projektom.
Godine su prolazile, a publika je promijenila pol.
Odjedanput, ničim izazvani, aktualni su bili neki drugi izvođači.
Zabavna glazba vratila se na velika vrata.
Rasplet je bio slijedeći :
Dva velika netlablea su bila slomljena.
Na koljenim krvavim, lutali su pijano optičkim nitima.
Miliju Kuna Records je ubrzo propao, a Brlog Records na jedvite jade preživio.
Mediji su ih prozvali "Groblje Label" i vremenom su postali sinonim za strmu anonimnost.
Povlačenje po sudnicama i medijsko prepucavanje iscrpilo je već načeti bend koji se pripremao za sedmorepubličnu turneju.
Šokantna razvoj situacije moralo je rezultirati šokantnim krajem.
Naime, Olovni Ples se odrekao "Rovovske Akustike".
I ostavio dva zbunjena izdavač sama u ringu koji su zadovoljni razvojem situacije
album plasirali na tržište polagavši na njega maksimalna prava u futuru bogato naplaćena. Osokoljeni i gonjeni čistom pohlepom izdavačke kuće Miljun Kuna Records i Brlog Records su tražile nastavak uspješnice,
Tražile su nastavak za naj prodavaniji psycho lo-fi album u povijesti Hrvatske.
Tražili su "Rovovsku Akustiku II".
Olovni Ples je sa gađenjem odbio ideju o lo-fi sapunici,
pa su dva, sad već, povampirena labela, napravili radikalni korak.
Pokucali su na vrata unuka mitskog Mor Krom Kinskog.
Mor Krom Kinski III je sa zanimanjem poslušao prijedlog ,
smatrao je da je to izvanredna prilika za revitalizaciju
njegove davno ugasle glazbeno poetske karijere.
"Moj deda će biti jako ponosan" - pomislio je .
Prije samog početka projekta,
Kinski III će uvjetovati više stavki :
1. Neograničena sloboda kreacije i filtracije ideja.
2. Mogućnost aneks ugovora
3. Album će se zvati "Fonometar"
Upravo ova zadnja stavka gdje je Kinski III inzistirao na imenu albuma Fonometar umjesto "Rovovske Akustike II" je u najmanju ruku zabrinjavalo dva velika okošta netlabel-a.
"Možda da piše "Rovovska Akustika II" velikim a "Fonometar" malim slovima, onako , jedno ispod drugog ?"
"Ne" - rezonantno je Kinski III odbio svaki pokušaj odstupanja od već zadanih uvjeta. Izdavači su znali da vrijeme radi protiv njih, trebalo je što prije plasirati nastavak platinaste ploče, još dok je tema vruća.
Vruća poput vrućeg kuhanog kupusa.
Ali,ti isti izdavači,
Nisu znali.
Sa kim imaju posla.
Kinski III je odugovlačio sa projektom.
Godine su prolazile, a publika je promijenila pol.
Odjedanput, ničim izazvani, aktualni su bili neki drugi izvođači.
Zabavna glazba vratila se na velika vrata.
Rasplet je bio slijedeći :
Dva velika netlablea su bila slomljena.
Na koljenim krvavim, lutali su pijano optičkim nitima.
Miliju Kuna Records je ubrzo propao, a Brlog Records na jedvite jade preživio.
Mediji su ih prozvali "Groblje Label" i vremenom su postali sinonim za strmu anonimnost.